یکی از اهداف مهم شرکت بازرگانی صنعتی تانا توسعه تجارت خطوط لوله نفت و گاز می‌باشد. به منظور تکمیل واحد کنترل کیفیت، با استفاده از بکارگیری پرسنل تحصیل کرده، مجرب و ماهر همراه با دستورالعمل‌های ضروری، مواد خام و محصولات نهایی را تحت نظارت کامل قرار می‌دهد. این شرکت روش‌های استانداردسازی را طی 3 مرحله زیر به کار می‌گیرد: 1) بازرسی پس از تأئید مشخصات درخواست مشتری و تعین حوزه کاری، فرآیند بازرسی شرکت پترو صدر البرز تمامی مراحل را تعیین و تولید مواد اولیه، ساخت و حمل و نقل آن‌ها را تضمین می‌نماید. تمام موارد ثبت شده در حین بازرسی برای اسناد کنترل کیفیت حفظ شده و تمام تست‌ها و بازرسی‌ها بر اساس استانداردهای جهانی صورت می‌پذیرد. 2) پیگیری گزارش شرکت پترو صدر البرز با استفاده از روش‌های عملکردی استانداردسازی، تمام موارد پیگیری و گزارش را در یک فرمت خلاصه شده و مفید به مشتریان خود ارائه می‌دهد. سیستم گزارش‌دهی این شرکت کامل و جامع می‌باشد به صورتی که از فرآیند اعلام وصول و وضعیت تولید تا حمل و نقل را پوشش می‌دهد. به علاوه این شرکت توانایی ترکیب و اضافه کردن گزارش‌های سفارش را تحت نیاز مشتری دارا می‌باشد. 3) ردیابی شرکت پترو صدر البرز قابلیت پیگیری کالاهای حمل شده برای پروژه‌ها را با اطلاعات کامل آن‌ها منطبق با درخواست مشتری دارد. با استفاده از قابلیت مهندسی شرکت، ما می‌توانیم عملکرد درست تمام کارخانه‌های مواد خام و کارخانه‌های لوله‌سازی نظارت کرده و یک گزارش تولید عالی با توجه به تکنولوژی به کار رفته ارائه نمائیم.
یکی از اهداف مهم شرکت بازرگانی صنعتی تانا توسعه تجارت خطوط لوله نفت و گاز می‌باشد. به منظور تکمیل واحد کنترل کیفیت، با استفاده از بکارگیری پرسنل تحصیل کرده، مجرب و ماهر همراه با دستورالعمل‌های ضروری، مواد خام و محصولات نهایی را تحت نظارت کامل قرار می‌دهد. این شرکت روش‌های استانداردسازی را طی 3 مرحله زیر به کار می‌گیرد: 1) بازرسی پس از تأئید مشخصات درخواست مشتری و تعین حوزه کاری، فرآیند بازرسی شرکت پترو صدر البرز تمامی مراحل را تعیین و تولید مواد اولیه، ساخت و حمل و نقل آن‌ها را تضمین می‌نماید. تمام موارد ثبت شده در حین بازرسی برای اسناد کنترل کیفیت حفظ شده و تمام تست‌ها و بازرسی‌ها بر اساس استانداردهای جهانی صورت می‌پذیرد. 2) پیگیری گزارش شرکت پترو صدر البرز با استفاده از روش‌های عملکردی استانداردسازی، تمام موارد پیگیری و گزارش را در یک فرمت خلاصه شده و مفید به مشتریان خود ارائه می‌دهد. سیستم گزارش‌دهی این شرکت کامل و جامع می‌باشد به صورتی که از فرآیند اعلام وصول و وضعیت تولید تا حمل و نقل را پوشش می‌دهد. به علاوه این شرکت توانایی ترکیب و اضافه کردن گزارش‌های سفارش را تحت نیاز مشتری دارا می‌باشد. 3) ردیابی شرکت پترو صدر البرز قابلیت پیگیری کالاهای حمل شده برای پروژه‌ها را با اطلاعات کامل آن‌ها منطبق با درخواست مشتری دارد. با استفاده از قابلیت مهندسی شرکت، ما می‌توانیم عملکرد درست تمام کارخانه‌های مواد خام و کارخانه‌های لوله‌سازی نظارت کرده و یک گزارش تولید عالی با توجه به تکنولوژی به کار رفته ارائه نمائیم.
از تمام مشتریان برای استفاده از کمک‌های فنی این شرکت دعوت بعمل می‌آید. هدف اصلی ما ارائه هر چه بهتر خدمات، پاسخ سریع به پرسش‌های مشتریان داخلی و خارجی خود و انتقال دقیق نیازهای مشتری به بخش ساخت و تولید می‌باشد. فعالیت‌های اصلی این قسمت در سه بخش زیر برنامه‌ریزی و اجرا شده است: 1. خدمات فنی قبل از فروش بررسی سفارش مشتری به منظور تعیین دقیق نیاز آن‌ها ارائه اطلاعات فنی لازم در مورد تمام جنبه‌های معامله مانند ابعاد، استانداردها، محدودیت‌های تولید و همچنین کنترل، بسته‌بندی، حمل و نقل، بازرسی و گواهی‌های کیفیت بررسی سفارشات و نهایی کردن مشخصات سفارش خرید همکاری با بخش فروش در امکان سفارش خرید مشتری برای یک محصول جدید جهت تولید. سفارش به منظور امکان ساخت مورد مطالعه قرار گرفته و هزینه تخمینی به واحد فروش به منظور اطلاع مشتری فرستاده می‌شود. 2. خدمات فنی در حین فروش این خدمات در قبال درخواست مشتری یا پیشنهاد واحد فروش یا واحد فنی ارائه می‌گردند. این خدمات شامل : کنترل محدودیت‌های سفارش بررسی محصول و کاربرد آن‌ها بررسی مناسب بودن کنترل اجرا در حین تولید بررسی محصول و کاربرد آن به منظور استفاده بهینه محصول یا اصلاح مشخصات سفارش خرید با توجه به طرح مورد نظر 3. خدمات فنی پس از فروش بازدیدهای دوره‌ای خطوط تولید به منظور بررسی این موضوع که کیفیت تولید بر اساس سفارش مربوطه باشد. ارائه کمک‌های فنی به مشتریان به منظور استفاده بهینه از محصولات رسیدگی به ادعای مشتریان راجع به ایرادهای فنی برگرداندن محصولاتی که از لحاظ کیفی ایراد دارند، اصلاح آن‌ها و یا اجرای روش‌های پیشگیرانه مشاوره دادن به مشتریان در مورد در دسترس بودن محصولات جدید و پیشنهاد راه‌های معقول برای جایگزینی مواد خام و استفاده از محصولات جدید آماده کردن اطلاعات محصولات به صورت مکتوب بررسی و ارزیابی سطح رضایتمندی مشتری بر اساس کیفیت محصولات